Monday, July 25, 2011

Jälle päev möödas.

 Nonii, jälle päev möödas ja päris palju sai tehtud.Lõunapaiku sai auto keeratud külili.Selleks kasutasime tungrauda ja oma jõudu.Alguses arvasime, et õlid ja muud vedelikud jooksevad välja mootorist, aga kõik jäi veel tänase päeva jooksul mootorisse ja mujale sisse.Auto sai lõpuks külili ja onu aitas mind järjekordselt keevitamisega:).
Onu keevitas põhjaalt suurema osa ära , kõige raskem koht oli siis istmesiini alune auk.Aga see sai ka samuti kinni keevitatud.Järele on jäänud üks vana koht keevitada, mida seestpoolt ei saanud ja siis on altpoolt valmis:)
Keevised ja uus plekk sai koheselt kokku tehtud kerehermeetikuga, mis ei tohiks lasta niiskust plekile ligi.Tundub olevat päris hea vahend keevise peale määrimiseks.
Homme peaks saama keevitamisega hetkeks ühelepoole ja siis tuleb peale kanda krunt ja mastiks,siis saab auto tagasi neljale rattale ja seest tuleb samuti ära katta.
Hea uudis on ka see, et käiguhoovastiku ja summuti tunnel on roosteta ja pindmist roostet leidub ainult äärest ja seda ka minimaalselt.
Kerehermeetikuga kaetud.
Auto on külili

Põhi alt

Auto seestpoolt

Käiguhoovastiku ja summuti tunnel

Keevitust ja puhastust vajav koht 

No comments:

Post a Comment